Wednesday, December 4, 2013

TESTIMONI BB PLUS COLLAGEN : IYNAS OMAR


Mesti uols tengah tercari-cari testimonial sebenar dan terbaik BB Plus Collagen nie kan? Actually BB Plus nie baru keluar around bulan November atau Disember 2012. And now it's getting VIRAL!

Why do I say viral? Because of its total effectiveness! Kandungan kolagen nie antara yang terbaik pernah I jumpa. Mengandungi kolagen ikan terhidrolisis 5000mg (paling optimum), Vitamin C, serat epal, inulin dan juice powder blackcurrant dan roselle untuk hilangkan bau hanyir ikan. Tak perlu rendam dan takde struktur jeli. Sebelum tido gunting satu sachet, bancuh dengan air sejuk, minum. Siap!

Yang menarik dan lainnya BB Plus Collagen nie berbanding kolagen lain di pasaran ialah ia mengandungi serat epal. Senang nak membuang pagi-pagi.

Yang penting BB Plus Collagen dijamin HALAL oleh JAKIM dan SELAMAT digunakan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Syarikat yang tersenarai dalam Main Board Bursa Malaysia, haruslah semua produknya melalui proses pemeriksaan dulu. So, tiada ragu-ragu. Lagipun cuba tengok label kandungan kat kotak dia, natural je kan.



Mempersembahkan testimoni sebenar BB Plus Collagen~

Me, myself and BB Plus Collagen. I wonder where all the dots go.. 
Bila ada serat epal, pagi-pagi senang membuang, kulit pun nampak lebih muda :-)
Sebelum guna BB Plus Collagen, muka merah macam udang kena bakar. Kusam sangat! Sebelah kanan tu lepas sekotak BB Plus Collagen
Happy with my skin now!
My TLC sister Jujue Ismail. Ketara kan perbezaan?
Kamilah duta terbaru BB Plus Collagen
Also my TLC sister. Percaya tak kak Azian seorang ibu beranak empat?
One of TLC leaders kak Ieda Rani. Nampak jauh lebih muda lepas kolagen dalam badan dah diganti dan diperbaharui.

Fungsi kolagen dah diketahui ramai untuk mencantikkan kulit. Tapi tahukah anda, fungsi kolagen sebenarnya lebih daripada itu? Kolagen dari sumber ikan adalah sejenis protein, jadi ia membantu untuk menguatkan tulang-tulang dan sendi-sendi. Golongan yang berusia pun sangat sesuai mengambil kolagen. Kita yang muda nie apatah lagi. Kot ada sendi-sendi yang dah mula sakit-sakit dan tulang yang mula longgar tu kan..



REPAIR, REBUILD, RENEW



 AND DO YOU KNOW IT TAKES ONLY RM9 PER DAY TO GET THE BEST BENEFIT OFFISH COLLAGEN WITH VITAMIN C AND APPLE FIBER?





                                      20 SACHETS PER BOX OF RM216

FOR SPECIAL DISCOUNT,

010268 3889

017944 8600

FARHANA

TE

I HEART BB PLUS COLLAGEN
Post a Comment