Tuesday, June 24, 2014

Diamond Awards 2014 : Diamond Sales Manager DSM Farhana Ramli


Syukur..Diamond Sales Manager 2014..Selepas 1tahun mencuba bidang berniaga online..satu per satu impian tercapai..

Tentu org paling penting adalah en.suami @zulhilmi ali tq sgt2 sbb benarkan sy buat apa yg sy suka..tq sbb jaga Zahin dgn baik..tq sbb benarkan sy ke kelas..aktiviti group..teman pegi event..doakan sy dpt tunaikan semua impian awk..impian kita..awk pun bakal Diamond saya :-)

Dulu Ana tak pernah pun ambil tahu tentang biznez mcm ni tp alhamdullilah bila da cuba baru tahu potensi diri..

Ada org ckp boleh la Ana buat biznez sbb pandai ckp..tapi bila fikir balik kalau setakat pandai ckp tp takde ilmu pun org tak pandang..nama nye cakap kosong..huhu..skrg pandai cakap ke tak pandai ke yg utama adalah ilmu berniaga..kalau tak tahu pergi belajar dan bertanya pada mereka yg dah lalui nya..

Terima kasih sgt pd @simaroslan yg tunjuk peluang ni pd Ana..tq sgt2 pd mentor @salleharoslan @salhazain @alfaath sbb sentiasa beri tunjuk ajar pd Ana mcm mana utk lebih berjaya..

Dan sekalung terima kasih pd CDM @sitirohana @azlanderaman @cdmchan @b32 kerana bina platform utk usahawan mcm kami menumpang ilmu.. 

Insyallah kurang setahun dari sekarang target utk DDM dan CDM..impian buat saving..bebas hutang..lebih masa bersama keluarga dan lahirkan ramai Diamonds:-)

Buat biz patner Ana..tak sabar nk tgk korg pulak sbg Diamond..yakin pada potensi diri..jomm follow mentor..

Saat org lain ckp nanti..tengok dulu..belum bersedia..belum terdesak..nak tengok ko dulu..ala tipu la..toksah percaya la aku da kena.. tapi Kami pilih AKU BUAT DULU SAMPAI BERJAYA..




Post a Comment