Wednesday, December 16, 2015

PREMIUM BEAUTIFUL & GASTRIK

GASTRIKKKK ❗️❗️❗️❗️
sape bole tahan bila diserang gastrik kan.. kena pun gara2 sibuk kerja sampai tak jaga aturan waktu makan.. bila kena tu angin penuh 1badan, rasa nak marah nk muntah tak selesa dan kadang nak marah org atau rasa nak melepek je... tul x....

ye itu yg dialami oleh org yg gastrik... teringat Ana mula pakai PB da muntah sbb jenis mmg mudah masuk angin n gastrik... jangan ingat org badan kecik takde masalah kesihatan.... dan da masuk tahun ke3 pakai PB ni baru la perasan memang da lama xkena gastrik2 ni... Ana bole minum segelas air milo je pagi dan ptg kul4 baru makan pun takpe...

sebab kan sibuk kerja dan kdg duduk dlm kereta jem-jem mana la nak sempat makan kan... so Ana mmg rekemen sgt wanita moden n mommies mesti pakai PB ni baru rasa aktif buat kerja... tak sempat nak jaga badan takpe asalkan Premium Beautiful tersarung... jimat beli 1x je pakai selalu... jangan pening2 lg la ye ❤️❤️❤️

SPECIAL YEAR END SALE 0102683889

Post a Comment